Головна » Події і заходи » Ефективна дистрибуція продуктів харчування 2019

Ефективна дистрибуція продуктів харчування 2019

Meet-Up від 25 жовтня 2019 року.

З виступу спікерів ви дізнаєтесь:  

як зробити ваш бізнес ефективнішим та більш прибутковим;

що необхідно імплементувати і використовувати, щоб обійти конкурентів;

які інструменти з світу ІТ технологій швидко і безболісно позбавляють від непродуктивних моделей діючого бізнесу.

Спікерами були: представник SAP Україна, спеціалісти нашої компанії TG Consulting – кращі знавці консалтингу вузькопрофільних компаній, та експерти у сфері харчового бізнесу з багаторічний досвітом в управлінській діяльності, які на власному досвіді знають, як зробити ваш бізнес ефективнішим.

 

Переглядайте відео та презентації.

Ігор Сошніков – власник консалтингової ІТ компанії TG Consulting.

 

 

SAP Business One – найкращий помічник у розвитку харчового бізнесу

Чому саме SAP Business One:

·     лідер ринку, представлений в 170 країнах світу;

·     кращі світові практики побудови бізнес-процесів;

·     транзакційна система, що аудирується, не дає можливості працювати в минулому періоді;

·     консалтингове впровадження 3-4 місяці: ніяких допрацювань, ніяких ТЗ, ніяких тестів та помилок.

Переваги SAP Business One:

·     Швидка обробка великих обсягів даних;

·     Інтерактивна карта бізнес-процесу;

·     Аналітика в режимі реального часу;

·     Швидкий «Google-like» пошук;

·     Багатомірні моделі даних;

·     Система показників: ведення та звітність;

·     Графічна звітність.

WMS для харчового бізнесу:

·     Облік в розрізі партій та строків придатності

·     Підтримка FEFO для відвантаження товарів та сировини

·     Підтримка різних стратегій фрешності для окремих клієнтів

·     Карантин партій та контроль якості товарів та сировини

·     Система відстеження ланцюга поставок продукції

·     Відповідність міжнародним стандартам

Що дає впровадження системи управління проектами:

·     створення єдиного інформаційного простору;

·     можливість отримувати звітність у реальному часі;

·     можливість аналізувати виконані проекти і вносити корегування в шаблони;

·     можливість створити та підтримувати базу знань проблем на проектах і методи їх вирішування.

 

Завантажити презентацію

Ігор Фомін – експерт з побудови бізнес-процесів у масштабних компаніях і проектах

 

 

Як керувати ефективністю та побороти людський фактор, щоб вивести компанію на новий рівень

Чому важливо керувати ефективністю:

·     «відкриття ринку» або конкуренція з європейськими компаніями;

·     молоді компанії використовують більш нові інструменти управління та автоматизацію;

·     це вигідно.

Впровадження культури постійних змін:

·     зміна (покращення) не самоціль, а можливість заробітку;

·     будь-яка зміна (покращення) повинна мати ефект у грошах;

·     впровадження змін – це проект = строк, відповідальність, результат, оцінка;

·     мотивація персоналу у вигляді відсотків від економії.

 

Завантажити презентацію

З відео ви також дізнаєтеся:

·     як керувати операційною ефективністю;

·     про рівні зрілості ефективності;

·     яким чином впроваджувати операційну ефективність;

·     основні принципи ефективності компанії.

Євген Медведський – CEO Iwis Project Team

 

 

Інтелектуальне прогнозування продажів

Євген на прикладах розповів про:

·     що таке Data Science та в чому переваги багатокомпонентного аналізу;

·     використання нейронних мереж для вирішення задач дистрибуції;

·     яку роль Data Science відіграють у побудові бізнес-моделі компанії;

·     профіт від використання Data Science рішень.

Проблеми, які легко вирішує Data Science:

·     прогнозування продажів;

·     аналітика;

·     боротьба з відтоками.

 

Завантажити презентацію

Гуру мобільного світу дистрибуції,

продемонстрував як здобутки IWIS можуть трансформувати складні процеси в галузі дистрибуції в – прибуткові. 

 Детально було розглянуто CRISP methodology – стандарт, що описує процеси й підходи до аналітичних даних, що використовується в промислових data mining проектах, незалежно від конкретного завдання та індустрії.

Сергій Грач – експерт з цифрової трансформації, CEO, UMA Consulting

 

 

Трейд-маркетинг: онлайн контроль та мобільне курування торгівельними командами

 

   UMA Consulting сьогодні – це авторизований партнер SAP в Україні з досвідом впровадження:

·     хмарних рішень для керування клієнтським досвідом SAP Customer Experience;

·     рішеннями для керування цілями поставок SAP SСМ ;

·     SAP ERP S4/HANA.

SAP СХ – простий та універсальний фронт-офіс для компанії, набір бізнес-процесів, що дозволяє:

·     побудувати електронну торгівлю, маркетинг, продажі, сервіс, управління даними;

·      інтегруватися з обліковими системами;

·     провести безшовну інтеграцію з багатьма продуктами.

 

ТОП-10 можливостей :

·     гарний, легкий інтерфейс;

·     єдине вікно доступу до інформації про всі продажі;

·     доступ з будь-якого пристрою з однаковим функціоналом;

·     офлайн-режим роботи;

·     інтеграція з Excel, Outlook тощо;

·     вбудована ВІ система з розвернутою аналітикою;

·     гнучке налаштування без необхідності програмування;

·     підвищена безпека та внутрішній чат;

·     щоквартальне оновлення;

·     інтеграція з будь-якими внутрішніми та зовнішніми системами.

 

Завантажити презентацію

Сергій продемонстрував цінність кожної складової SAP, що допоможе вам знайти своє, індивідуальне і, безумовно, вигідне рішення в рамках європейського продукту, визнаного світом. Бо UMA Consulting – провідна консалтингова компанія в галузі впровадження сучасних цифрових рішень. 

Дмитро Нестеров – архітектор рішень і консультант SAP в TG Consulting

 

 

Управління вторинними продажами.

 На його плечах –  повна реалізація SAP Business One (SMB сектор) у компаніях, включаючи логістику, виробництво, фінанси, продаж, закупівлю, управління проектами, CRM процеси і звісно ж виробництво і дистрибуція продуктів харчування. Знає всі болі клієнта і всі аспекти роботи в галузі дистрибуції, чим і ділився з нашими відвідувачами.

 

У першій частині  свого виступу Дмитро розповів  про керування вторинними продажами, що дозволяє відслідковувати  продукт протягом усього ланцюжка  поставок від виробника до  відвантаження з торгівельної  точки.

Що отримує від цього менеджмент:

·     оперативну звітність;

·     точність до ТТ, SКU, ТП;

·     будь-який момент у масштабі бізнесу;

·     зважені рішення.

 

Що отримує маркетинг:

·     точні дані;

·     ТТ, що спрацювали;

·     контроль представленості;

·     контроль кількісного показника.

Що отримує логістика та виробництво:

·     оптимальний розрахунок строків відвантаження;

·     контроль страхового запасу на складі;

·     рівномірне завантаження виробництва;

·     зниження рівна неліквідності запасів.

 

Висновки:

·     готове рішення;

·     впровадження 3-4 місяці;

·     сучасна платформа;

·     фундамент вашого зросту.

 

Завантажити презентацію

У другій частині виступу Дмитро Нестеров ознайомив з трендами майбутнього

 

 

WMS для галузей, що регулюються

·     збільшення швидкості обслуговування клієнта;

·     зниження витрат на зберігання та доставку;

·     зменшення кваліфікованої робочої сили;

·     необхідність давати більше, ніж очікує клієнт;

·     зростання компаній з розвиненою автоматизацією;

·     необхідність «бачити» свій бізнес;

·     збільшення цінності користі для здоров’я.

 

Збільшення продуктивності можливо досягти за рахунок:

·     правильного зонування складу;

·     використання сканеру для всіх складських операцій;

·     різних стратегії зборки заказів;

·     автоматичного поповнення або переміщення;

·     інвентаризації сканером.

 

Комплексний підхід:

·     контроль оборотності;

·     підтримка стандарту GS1;

·     підтримка SSCC;

·     підтримка EAN.

·     зростання компаній з розвиненою автоматизацією;

·     необхідність «бачити» свій бізнес;

·     збільшення цінності користі для здоров’я.

Контроль якості:

·     управління статусами партій, карантин, блок, відпущено;

·     управління релізами;

·     повне відслідковування партій;

·     стратегії витрат товарів;

·     забезпечення умов зберігання товару.

 

Адаптивність:

·     гнучка система налаштування;

·     впровадження 2-3 місяці;

·     інтеграція з вантажним обладнанням;

·     інтеграція з SAP ERP, 1С;

·     інтеграція з Produmex EDI;

·     3PL підтримка.

 

Завантажити презентацію

Слідкуйте за новинами і хай IT продукти,
працюють на вас!