Продажі та CRM

CRM
Максимально повне ведення будь-якого клієнта в
в
SAP Business One

Функціональний блок “CRM” в SAP B1 допомагає Маркетингу фіксувати всі активності та кампанії, а Продажам – фіксувати активності по кожному клієнту від етапу можливості продажу до передачі в сервісну підтримку.

Керівництво компанії в будь-який час має можливість побачити статус кожного клієнта та результативність маркетингових активностей.

ФУНКЦІЇ

Ведення можливостей продажів (переговорів)
Картка бізнес-партнера: контактна інформація, контактні особи, характеристики, умови оплати, властивості та інше

Ведення історії клієнта від першого звернення до продажів, сервісного обслуговування, включаючи історію платежів
Розрахунок ймовірності укладання угоди

Календар активностей
Маркетингові кампанії
Інтеграція з календарем і поштою Microsoft Outlook

ЗВІТИ

Прогноз продажів
Звіт за поточними операціями
Воронка продажів
Динамічний аналіз угод
Аналіз виграних і програних угод

Рисунок1

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Рисунок3

Підвищення задоволеності клієнтів за рахунок можливості управління відносинами

Збільшення кількості успішних угод

Скорочення часу на пошук інформації по клієнтам

Мінімізація ризиків втрати клієнта

|

Повністю прозоре ведення кожного клієнта саме вашої галузі завдяки рішенню, створеному на основі досвіду світових компаній.

TG Consulting зосереджує увагу на специфікації конкретної галузі та допомагає ефективно розвиватись саме вашому бізнесу за допомогою найфункціональніших платформ або їх окремих модулів.

Отримайте пропозицію по впровадженню SAP Business One, специфікації модуля “CRM” та інших модулів саме для вашої галузі та вашого бізнесу!

Інші функціональні модулі SAP Business One