Сервісне обслуговування
Сервісне обслуговування в SAP Business One
Блок “Сервіс” в SAP B1 – це додаткові можливості для компаній, які здійснюють сервісне обслуговування власних чи клієнтських активів. Єдина база сервісних рішень допомагає швидше здійснювати планування активностей.
База інцидентів оптимізує роботу сервісної служби та допомагає знизити вартість сервісу та нівелює шанси нових сервісних випадків.
ОГЛЯД РІШЕННЯ
ФУНКЦІЇ
• Карта обліку об’єкта сервісу
• Сервісний договір
• Сервісна заявка
• База рішень
• Календар зайнятості технічних фахівців
ЗВІТНІСТЬ
• Сервісні заявки
• Сервісні заявки в черзі
• Час реакції по відповідальним
• Середній час закриття заявок
• Сервісні договори
• Звіт по об’єктах сервісу
• Сервісні договори
РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ
• Скорочення витрат часу на відпрацювання клієнтський заявок
• Підвищення прозорості якості роботи фахівців
• Оптимізація роботи сервісної служби за рахунок єдиної бази знань інцидентів
|
Повний цикл управління сервісними роботами – від заявок до формування історії інцидентів
Отримайте демонстрацію системи
Подальші кроки
1
2
3
4
5