Сервісне обслуговування

Сервис
Аналітичні можливості в SAP Business One

Блок “Сервіс” в SAP B1 – це додаткові можливості для компаній, які здійснюють сервісне обслуговування власних чи клієнтських активів. Єдина база сервісних рішень допомагає швидше здійснювати планування активностей.

База інцидентів оптимізує роботу сервісної служби та допомагає знизити вартість сервісу та нівелює шанси нових сервісних випадків. 

ФУНКЦІЇ

Карта обліку об’єкта сервісу
Сервісний договір
Сервісна заявка

База рішень
Календар зайнятості технічних фахівців

ЗВІТНІСТЬ

Сервісні заявки
Сервісні заявки в черзі
Час реакції по відповідальним
Середній час закриття заявок
Сервісні договори
Звіт по об’єктах сервісу
Сервісні договори

Рисунок1

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Рисунок3

Скорочення витрат часу на відпрацювання клієнтський заявок

Підвищення прозорості якості роботи фахівців

Оптимізація роботи сервісної служби за рахунок єдиної бази знань інцидентів

|

Повний цикл управління сервісними роботами – від заявок до формування історії інцидентів

TG Consulting зосереджує увагу на специфікації конкретної галузі та допомагає ефективно розвиватись саме вашому бізнесу за допомогою найфункціональніших платформ або їх окремих модулів.

Отримайте пропозицію по впровадженню SAP Business One, специфікації модуля “Управління проектами” та інших модулів саме для вашої галузі та вашого бізнесу!

Інші функціональні модулі SAP Business One