Главная » Без рубрики » План-фактний аналіз як інструмент управління маржинальністю

План-фактний аналіз як інструмент управління маржинальністю

29 січня 2019 р. ми провели вебінар

 

Для проектних менеджерів, власників інжинірингово-будівельного бізнесу, фінансових диреткорів та ін.
Спікерами були

 

    • Олена Сотніченко, спеціаліст по впровадженню SAP Business One компанії TG Consulting

 

  • Костянтин Козар, керівник відділу продажів компанії TG Consulting
Мета вебінару: висвітлити труднощі інжинірингової компанії при маштабуванні, активному зростанні, збільшенні портфелю;
вказати на можливі шляхи вирішення типових проблем через удосконалення план-фактного аналізу.
  1. Типові складнощі, з якими стикаються інжинірингові компанії при управлінні маржинальністю: 
  • планування ресурсів (нестача обладнання і бригад для виконання етапу);
  • управління закупками (відсутність інформації про дати потреб, відсутність зв’язку графіка поставок з датами потреб у матеріалах і запланованих ресурсах);
  • залежність від ключових співробітників (звільняючись, співробітник забирає всю інформацію з собою);
  • відсутність готовності для найму нових співробітників або додаткове заохочення постійних членів команди;
  • відсутність управлінського обліку;
  • відсутність інструментів для проведення якісного план-фактного аналізу проекту;
  1. Причини виникнення проблем глибокого план-фактного аналізу:
  • відсутність чіткого формалізованого алгоритму взаємодії між підрозділами;
  • відсутність стандартів ведення документації та внесення номенклатури;
  • відсутність структури аналогів;
  • відсутність чіткого алгоритму дій при змінах плану;
  • відсутність готовності керівництва до найму нових трудових ресурсів або заохочень при додатковому навантаженні на поточний трудовий ресурс;
  • недостатня автоматизація інжинірингового бізнесу;
  • відсутність єдиного інформаційного простору, недостатня функціональність використаного ПЗ (SAP Business One).
3. Наслідки для бізнесу в короткостроковій та довгостроковій перспективі:
  • Короткострокова:
  • зниження маржинальності проекту при збільшенні портфеля активних проектів;
  • зниження якості прийнятих управлінських рішень за рахунок відсутності оперативних і достовірних даних;
  • зниження якості управлінського обліку;
  • зриви термінів здачі проектів;
  • зниження лояльності клієнтів;
  • ризик зниження задоволеності персоналу.
  • Довгостроково:
  • неможливість масштабування;
  • втрата висококваліфікованих кадрів;
  • регрес;
  • втрата частки ринку або збільшення витрат на його утримання за рахунок залучення субпідряду.
  1. Варіанти вирішення проблем:
  • психологічна готовність керівництва до змін у компанії;
  • мотиваційна налаштованість ключових співробітників;
  • вивчення успішних кейсів інших компаній;
  • залучення стороннього ресурсу для консультацій;
  • регламентування подачі інформації та алгоритму введення;
  • структурування інформації;
  • автоматизація інжинірингового бізнесу;
  • використання ERP для бізнесу, SAP Business One;
  • формалізація бізнес-процесів, контроль виконання етапів кожного бізнес-процесу.
5. ROI, як збільшення маржинальності.

Можливість інвестувати у:

  • швидкість і якість обробки інформації;
  • контрольований графік поставок;
  • управління маржинальністю;
  • ПЗ, SAP Business One;
  • додатковий персонал.
Якщо маєте питання про план-фактний аналіз або зацікавились ERP системою – SAP Business One, заповнюйте форму зворотнього зв’язку та ми додатково проконсультаємо вас