Главная » Без рубрики » Робота з диспетчером замовлень клієнтів SAP

Робота з диспетчером замовлень клієнтів SAP

Робота з диспетчером замовлень клієнта SAP

SAP Checkout Manager – це просте програмне забезпечення для малого та середнього бізнесу. У рамках програмного пакету SAP Customer Checkout, менеджер є центральною платформою керування для розповсюдження всіх відповідних налаштувань під час підбиття підсумків продажів.

Факти про менеджера КУА

Низькі витрати на навчання та швидка установка диспетчера Checkout Manager клієнта SAP роблять встановлення та використання особливо цікавими. Встановлення та реалізація відбувається в Німеччині виключно через SAP Partner. Крім того, деякі партнери мають кваліфіковані матеріали для відеозйомки, доступні на додаток до “швидкого” запуску. Інформуйте себе, коли налаштуєте параметри розширення та підключення до зовнішніх систем ERP .

Мінімальні вимоги до менеджера СКО:

  • Операційна система може бути Microsoft Windows 7,8,10 [32 або 64 біт] або Windows Server 2012, 2016. Детальну інформацію можна знайти в керівництві CCO Manager у відповідності до вимог операційної системи
  • Процесор мінімального двоядерного процесора з 2 ГГц. Досвід проекту рекомендує чотирьохядерний процесор з оперативною пам’яттю 16 ГБ. Рішення повинні, тим не менш, в залежності від застосування (и скринь обсягу угоди числа) приймається.
  • Підтримувані системи баз даних – Microsoft SQL Server 2012/2014/2016 та SAP HANA 2.0 / 1.0
  • JAVA VM версії 8 (рекомендовано)
  • Веб-браузер Google Chrome (для кращої роздільної здатності)

Розгортайте програмне забезпечення CCOm централізовано

У внутрішній сервер CCO, версії програмного забезпечення та пов’язані з ними модулі можуть управлятися централізовано. Наступні важливі функції можуть бути представлені цим розширенням:

  • Нові версії програмного забезпечення (Feature Packs // Patchlevel // HotFixes)
  • Завершити версії програмного забезпечення (пояснення нижче)
  • Залежить від версій програмного забезпечення
  • Видалити версії програмного забезпечення
  • Плагіни, призначені для замовлення, також можуть бути розгорнуті для централізованого розподілу програмного забезпечення
  • Налаштування для інших стандартних периферійних пристроїв (принтери, віртуальне друкування, платіжні термінали EFT)

Виділяючи версії програмного забезпечення, ви можете видалити файл із сервера. Наприклад, щоб звільнити дисковий простір або тому, що рівень патча з більш старих версій більше не потрібний. Цей крок також може бути виконаний, якщо ви більше не бажаєте додавати вибрані версії програмного забезпечення до будь-якої конкретної організаційної одиниці (касовій групі та касі).

Рекомендований параметр – це вручну перевести версію програмного забезпечення до організаційного підрозділу. Це гарантує, що вибрана версія автоматично виводиться на касовий апарат SAP через центральний розподіл програмного забезпечення. При наступному запуску касети буде перевірено, чи доступна нова версія. Якщо касета знаходить призначену версію або програмування для конкретного клієнта, вона автоматично встановлюється після того, як ви раніше виконували резервну копію. Не існує безпечного та зручного способу поширення останніх версій програмного забезпечення.

Приклад програмного картографування:

  • корінь
    • Роздрібний магазин = Група касових апаратів
      • POS 1 – центр міста (касир)
      • POS 2 – станція (касир)

Дні дорогих та дорогих оновлень програмного забезпечення закінчилися. Як одне з найбільших у світі постачальників хмарних програмних продуктів , юридичні вимоги передаються безпосередньо в їх POS-рішення. Без часу і за рахунок помилкових оновлень.

Замовлення Менеджер SAP Клієнт також перевіряє наявність множинного версії програмного забезпечення OU впорядковані в той же час. Якщо це так, призначення неможливо для користувача. Винятки до цього правила є спеціальним обмеженням для різних версій між групою та касовим апаратом. Якщо у вас є будь-які питання, будь-ласка, будь-ласка, будь-коли можете писати в коментарях.