Головна » Без рубрики » Управління вторинними продажами

Управління вторинними продажами

На сучасному українському ринку простежуються наступні тенденції:

 

  1. Зниження темпу зросту ніш, в яких ми працюємо;
  2. Кожному новому виробнику треба жорстоко конкурувати за місце на полицях магазину, складу тощо.
Важливо мати єдину платформу для керування вторинними продажами, що дозволяє відслідковувати продукт протягом усього ланцюжка поставок від виробника до відвантаження з торгівельної точки.

Що отримує від цього менеджмент:

оперативну звітність;

точність до ТТ, SКU, ТП;

будь-який момент у масштабі бізнесу;

зважені рішення.

Наш пріоритет – продаж товару, наш мето – SAP Business One SAP Business One – це лідер на ринку корпоративних додатків, який допомагає організаціям будь-якого розміру і спеціалізації ефективніше управляти своїм бізнесом, акцентуючи увагу на вторинному маркетингу.

Що отримує маркетинг:

точні дані;

ТТ, що спрацювали;

контроль представленості;

контроль кількісного показника.

Як відомо, топ-компаніями сьогодні стають ті, які швидко змінюють свої процеси, підлаштовуючись під запити ринку, компанії, які впроваджують нові технології та багато працюють.

Тому ми маємо допомагати дистриб’юторам якісно реалізовувати товар.

Що отримує логістика та виробництво:

оптимальний розрахунок строків відвантаження;

контроль страхового запасу на складі;

рівномірне завантаження виробництва;

зниження рівня неліквідності запасів.

Готове рішення;

Впровадження 3-4 місяці;

 

Сучасна платформа;

 

Фундамент вашого зросту.

Про спікера

Дмитро Нестеров, на його плечах – повна реалізація SAP Business One (SMB сектор) у компаніях, включаючи логістику, виробництво, фінанси, продаж, закупівлю, управління проектами, CRM процеси і звісно ж виробництво і дистрибуція продуктів харчування. Знає всі болі клієнта і всі аспекти роботи в галузі дистрибуції, чим і ділився з нашими відвідувачами.